نمایش نتایج جستجو برای
نویسنده: علی مشهدی
زبان مقاله: فارسی
موارد یافت شده: 76
1 - اثربخشی برنامه مداخله ای ویژه کودکان طلاق بر مشکلات برونی سازی و درونی سازی شده کودکان طلاق (چکیده)2 - نقش نظریه های ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه (چکیده)
3 - تأثیر برنامه های درسی اوقات فراغت بر مهارت های فراغتی دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد (چکیده)
4 - ساختار عاملی، اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نارسایی ها در کنش وری اجرایی بارکلی – نسخه بزرگسال (چکیده)
5 - بررسی اثربخشی زوج درمانی به روش گاتمن بر کاهش طلاق عاطفی زوج های متعارض شهرستان مشهد (چکیده)
6 - تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دو زبانه های آذری- فارسی (چکیده)
7 - اثربخشی برنامه مداخله ای ویژه کودکان طلاق بر بهبود خودپنداره و تاب آوری کودکان (چکیده)
8 - نقش راهکارهای کنترل شناختی هیجان در کیفیت زندگی بیماران سرطانی (چکیده)
9 - اثربخشی آموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گروس بر بازداری رفتاری و شناختی دختران نوجوان مبتلا به نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی (چکیده)
10 - بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی برکاهش اضطراب و پرخاشگری زنان مبتلا به درد مزمن (چکیده)
11 - اثر بخشی زوج درمانی گروهی مبتنی بر خود نظم بخشی، بر آزار عاطفی و آشفتگی زناشویی (چکیده)
12 - ترکیب آموزش والدینی و آموزش حافظه کاری بر کنش اجرایی بازداری کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی (چکیده)
13 - مقایسه ی عزت نفس ضمنی در افراد افسرده و سالم (چکیده)
14 - اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری مبتنی بر کنشوری اجرایی بر نشانه های دانشجویان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی (چکیده)
15 - مداخلات روان شناختی در اضطراب دندان پزشکی کودکان: اصول و کاربردها (چکیده)
16 - ارتباط طرحواره های شناختی فعال شونده، افکار خودآیند منفی و محتوای افکار خودآیند با کنش وری جنسی در دانشجویان متاهل زن (چکیده)
17 - اثربخشی آموزش حافظه کاری بر کاهش مشکلات خواندن و بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان (چکیده)
18 - اثربخشی آموزش رایانه ای بازداری و حافظه کاری بر نشانه ها و اختلال های همبود زندانیان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در بزرگسالان (چکیده)
19 - اثربخشی آموزش مهارتهای جنسی متمرکز بر طرحوارههای شناختی بر بهبود کنشوری جنسی دانشجویان متأهل زن (چکیده)
20 - اثربخشی گروه درمانی شناختی ـ رفتاری مبتنی بر کنشهای اجرایی بر بهبود کنشهای اجرایی افراد مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی (چکیده)
21 - شیوه های خواباندن و مشکلات خواب در کودکان 1 الی 2 ساله (چکیده)
22 - وضعیت سلامت روان دانشجویان دارای نشانه های اختلال نارسایی توجه / فزون کنشی (چکیده)
23 - ویژگی های روان سنجی نسخه پیش دبستانی سیاهه درجه بندی رفتاری کنشوری اجرایی- فرم معلم (چکیده)
24 - اختلال نارسایی توجه_فزون کنشی در دانشجویان: شواهد پژوهشی درباره شیوع و پیامدهای آن (چکیده)
25 - کنش وری اجرایی در زیر نوعهای اختلال نارسایی توجه فزون کنشی(ADHD) (چکیده)
26 - بررسی مقایسه ای حافظه کاری (دیداری فضایی– کلامی) در کودکان مبتلا به نشانگان داون و بهنجار (چکیده)
27 - آموزش حافظه کاری، برنامه آموزش والدینی بارکلی و ترکیب این دو مداخله بر بهبود حافظه کاری کودکان مبتلا به ADHD (چکیده)
28 - رابطه نظریه ذهن و کنشهای اجرایی در کودکان دختر 8 - 12 سال عادی، ناشنوا و کاشت حلزون شده (چکیده)
29 - نقش حساسیت اضطرابی و نظم جویی هیجانی در پیشبینی اضطراب اجتماعی دانشجویان (چکیده)
30 - اثربخشی قصه درمانی مبتنی برکنش های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه ریزی/سازماندهی دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی (چکیده)
31 - شیوع شناسی نشانههای اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی و رابطه آنها با مؤلفه کندی زمان شناختی در دانشجویان (چکیده)
32 - رابطه هوش هیجانی،کیفیت زندگی و ویژگیهای شخصیتی با سلامت روان در افراد با معلولیت (ناتوانی)جسمی حرکتی (چکیده)
33 - اثربخشی رواندرمانی معنوی مبتنی بر بخشودگی در افزایش رضایتمندی زناشویی و کاهش تعارضات زوجین شهر مشهد (چکیده)
34 - نارسایی کنش های اجرایی در بیماران مبتلا به PTSD ناشی از جنگ (چکیده)
35 - تاثیر برنامه آموزش والدین و پروراندن مهارت ها بر استرس مادران کودکان مبتلا به اتیسم (چکیده)
36 - مقایسه اثربخشی گروه درمانی وجودی و واقعیت درمانی گروهی بر حل مشکل تصویر تن زنان ماستکتومی شده (چکیده)
37 - بررسی میزان آموزش مهارت های اشتغال زای مورد نیاز بازار کار در برنامه های درسی کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی عمران و صنایع غذایی (چکیده)
38 - بررسی اثربخشی گروه درمانی چند خانواده ای بر حل تعارضات والدین - فرزندان و کاهش پرخاشگری نوجوانان دختر 14 - 15 ساله شهر مشهد (چکیده)
39 - بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی نسخه ی فارسی پرسشنامه ی نظم جویی شناختی هیجان- فرم کودکان (چکیده)
40 - مقایسه رابطه توانش های نظریه ذهن و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان عادی و مبتلا به ADHD: نقش واسطه ای توانایی نگهداری ذهنی (چکیده)
41 - اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر هوش هیجانی معلولین جسمی ـ حرکتی (چکیده)
42 - نقش نشانههای ADHD، تهییج طلبی و مشکلات هیجانی-رفتاری در پیش بینی سوءمصرف مواد نوجوانان بزهکار (چکیده)
43 - ویژگی های روان سنجی مقیاس چند بعدی اضطراب کودکان (چکیده)
44 - بررسی نیمرخ شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی در آزمون وکسلر کودکان (چکیده)
45 - مقایسه حافظه کاری دیداری فضایی در زندانیان مرد با یا بدون اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی (ADHD) (چکیده)
46 - بررسی مقایسهای اختلالهای شخصیت در زندانیان مرد با یا بدون اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی (ADHD) (چکیده)
47 - بررسی بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اختلال های طیف درخودماندگی: کاربرد آزمون استروپ رایانه ای (چکیده)
48 - بازداری شناختی و رفتاری در جانبازان با و بدون اختلال تنیدگی پس از سانحه (چکیده)
49 - رفتارهای خود جرحی و اقدام به خود کشی در زندانیان مرد با و یا بدون اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی(ADHD) (چکیده)
50 - بررسی فراوانی اختلال های همبود و تأثیر آن بر پاسخ به درمان متیل فنیدیت در کودکان مبتلا بهADHD (چکیده)
51 - نقش راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان در اختلال های درونی سازی کودکان (چکیده)
52 - تحول توانش فضایی کودکان و عوامل موثر بر آن در چارچوب نظریه کوهن و کوهن (چکیده)
53 - نقش و جایگاه کنش های اجرایی در اختلالهای عصب تحولی ADHD و ASD (چکیده)
54 - حافظه کاری دیداری فضایی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی(ADHD) در آزمون نگهداشت دیداری بنتون (چکیده)
55 - بررسی شیوع نشانه های اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی(ADHD) در کودکان مبتلا به ناتوانی تحولی هوشی (چکیده)
56 - مقایسه شیرخواران هم اتاق و هم رختخواب، در تعداد دفعات بیداری شبانه، سابقه بیماری زردی در ابتدای تولد، افزایش وزن و کیفیت خواب شبانه مادرانشان (چکیده)
57 - نظریه تحول ذهن و رابطه آن با مهارتهای اجتماعی در کودکان و نوجوانان مبتلا به آسیب بینایی (چکیده)
58 - تاثیر آموزش والدین بر خودکارآمدی مادران کودکان مبتلا به درخودماندگی (چکیده)
59 - مقایسه تهییج پذیری و مؤلفه های آن در میان افراد ورزشکار و غیر ورزشکار (چکیده)
60 - بررسی نقش عوامل کاهش دهنده فاصله بین برنامه درسی قصدشده، اجراشده و تجربه شده در آموزش عالی (چکیده)
61 - مقایسه بازداری رفتاری در نوجوانان بزهکار با یا بدون سابقه سوء مصرف مواد و نوجوانان بهنجار (چکیده)
62 - رابطه ی هوش هیجانی و مولفه های آن با علایم اضطرابی (چکیده)
63 - برنامه درسی و آموزش اوقات فراغت: حیطه ای قابل تأمل در تحول بنیادین برنامه های درسی (چکیده)
64 - مقایسه اثربخشی الگوی درمان چندبعدی کل نگر و رویکرد تحلیل رفتار کاربردی در درمان کودکان مبتلا به طیف اختلال های درخودماندگی (چکیده)
65 - توانایی برنامه ریزی و سازماندهی در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی (چکیده)
66 - رابطه ی هوش هیجانی و نشانه های اختلال شخصیت مرزی (چکیده)
67 - احساس غربت و ابعاد شخصیت در آزمون نئو فرم کوتاه(Neo-FFI) در دانشجویان (چکیده)
68 - مقایسه بازداری پاسخ و کنترل تداخل در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و کودکان بهنجار (چکیده)
69 - مقایسه سبک های دلبستگی در نوجوانان عادی و بزهکار (چکیده)
70 - مبانی عصب روانشناختی اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی (چکیده)
71 - آیا آموزش منجر به بهبود کنش اجرایی حافظه کاری می شود؟ (چکیده)
72 - بررسی رابطه بین میزان اضطراب دانش آموزان و اشتغال مادر (چکیده)
73 - نستوهی و ویژگیهای شخصیتی دانش آموزان نابینای اکتسابی (چکیده)
74 - بررسی مقایسه ای توانش های نظریه ذهن و نگهداری ذهنی عدد در کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر و کودکان عادی پیش دبستانی (چکیده)
75 - تئوری ذهن: چگونه ذهن ما ذهن های دیگر را می خواند (چکیده)
76 - نظریه ذهن رویکردی جدید به روانشناسی تحولی (چکیده)